زمان ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد 96 - 97
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی از دانشگاه محل تحصیل خود را دارند برای دریافت اطلاعات در رابطه با زمان ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد 96 - 97 و هر سوالی که در رابطه با نحوه انتقال خود دارید با سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 96 97

 یکی از مهترین مسائل دانشجویان که پیوسته با آن سروکار دارند در رابطه با نقل و انتقالات دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد برای رفع این مشکلات احتمالی و سریع انجام دادن در خواست های دانشجوبان تغیرات مثبتی را در جهت نقل و انتقالات، شرایط دانشجوی مهمان، ثبت نام متاخرین و شهریه پرداخت آنها، انصراف از تحصیل و هزینه انصراف و.... موضوعات این چنیی را موردبررسی قرار داده است. برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه انتقال خود می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

انتقال دانشجو در صورت نداشتن شرایط آیین نامه

در مواردی که دانشجو متقاضی انتقال یا میهمانی هیچکدام از این شرایط را که در آیین نامه آمده ندارد و لی درخواست انتقالی دارد پس از ثبت درخواست در سامانه به همراه مدارک و مستندات ارسالی از طرف دانشجو در کمیسیون نقل و انتقال موارد خاص دانشجویی مطرح و اعلام نظر می شود. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نداشتن شرایط آیین نامه برای نقل و انتقال می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا از دیگر شرایط برای نقل و انتقال باخبر  شوید.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود در رابطه با زمان ثبت درخواست نقل و انتقال  ومیهمانی دانشگاه ازاد  با

سامانه صدای مشاور تحصیلی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ايام تعطيل

 

 

 

انتقال دانشجو دانشگاه آزاد 96

 

 

نحوه بررسی و مدارک مورد نیازنقل و انتقال 

اگر تمام دانشجویان جهت انجام امور نقل و انتقال از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویی در زمان مقرر اقدام کنند نیازی به مراجعه به واحدهای دانشگاهی مبداء، مقصد و سازمان مرکزی نیست.

انتقال یا میهمانی دانشجویان در صورت احراز شرایط مندرج در آیین نامه و دایر بودن رشته، گرایش و مقطع تحصیلی در واحد مقصد و نداشتن منع آموزشی امکان پذیر است.

واحد دانشگاهی موظف است صحت مدارک ارسالی دانشجویان متقاضی انتقال یا میهمانی را ضمن مطابقت با اصل بررسی و در آرشیو بانک اطلاعاتی دانشجو جهت نظارت بعدی ناظران سازمان مرکزی نگهداری کند.

در اینجا به صورت کلی به شرایط انتفالی دانشجویان می پردازیم.

انتقال دائم دانشجویان در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه فقط یک بار در طول تحصیل امکان پذیر است.

انتقال دائم دانشجویان در تمامی موارد آئین نامه در نیم سال آخر تحصیل ممنوع است. 

 

 

میهمانی برای دانشجویانی که بدون آزمون پذیرش شده اند به چه صورت است ؟

برای دانشجویانی که بدون آزمون پذیرش شده اند هم شرایط خاصی وجود دارد که در پایین به آن اشاره کرده ایم. در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابططه با مشاوران سامانه صدای مشاوردر ارتباط باشید.

میهمانی دانشجویانی که بدون آزمون پذیرش شده اند به واحدهایی که پذیرش بدون آزمون دارند پس از تایید واحد مبداء واحد مقصد و سازمان مرکزی امکان پذیر است و در صورتی که شهر مورد درخواست دانشجو، پذیرش بدون آزمون نداشته باشد حداکثر می تواند و ترم میهمانی شود.

انتقال دانشجویانی که بدون آزمون پذیرش شده اند به واحدهایی که پذیرش بدون آزمون دارند پس از تایید واحد مبداء، واحد مقصد، مرکز آزمون و سازمان مرکزی امکان پذیر است.

واحدها و مراکز دانشگاهی مقصد باید پس از پایان هر نیم سال میهمانی لیست نمرات دانشجویان میهمان را در اسرع وقت جهت درج در سوابق و پرونده آموزش آنان به واحد مبداء ارسال کنند، بدیهی است این گونه دانشجویان باید در هر نیم سال میهمانی ضمن اخذ لیست دروسی از واحد مبداء جهت ثبت نام به واحد مقصد مراجعه کنند.

نقل و انتقال دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش شده اند پس از گذشته یک نیم سال از قبولی در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه امکان پذیر است.

نقل و انتقال دانشجویان واحدها الکترونیکی ممنوع است.

دریافت پایان نامه دانشجوی میهمانی در صورت نداشتن منع آموزشی با نظر معاونت آموزشی واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد و تایید کمیسیون موارد خاص دانشجویی امکان پذیر است.

 

 

شرایط نقل و انتقال دکتری 

دانشگاه آزاد شرایطی را برای مرخصی دوره های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات دقیق و شرایط لازم برای انتقال دانشجویان دوره دکتری با مشاوران سامانهصدای مشاور در ارتباط باشید.

پذیرفته شدگان دوره های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند به جای شرکت در دوره مهرماه دانشگاه ها در نیم سال دوم،تحصیل خود را آغاز کنند.

و همچنین این امکان برای دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم شده و انتخاب بر عهده دانشجویان گذاشته شده است.

و همچنین مهمترین خبری که دانشگاه آزاد اعلام کرد مرخصی دانشجویان در نیم سال اول تحصیلی بدون اخذ شهریه ممکن شده در صورتی که دانشجویی بخواهند در نیم سال اول به دانشگاه نرود، لازم نیست شهریه این نیم سال راپرداخت کرده ضمن اینکه این مرخصی بدون احتساب در سنوات خواهد بود.

 

 

ضوابط انتقال یا میهمانی بر اساس سرپرستی

انتقال یا میهمانی دانشجویانی که پس از ثبت نام در آزمون دانشگاه حکم سرپرستی بستگان درجه یک خود (پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزند) را از از مراجع قضایی دریافت کرده اند به محل زندگی خانواده انجام پذیر است.

 

ضوابط میهمانی بر اساس چند دانشجویی

در صورتی که در یک خانواده بیشتر از یک دانشجو به طور همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل باشند، میهمانی یک نفر یا بیشتر از آنان به سایر واحدهای گروه هم ترازی با موافقت واحد مبداء و مقصد انجام پذیر است.

ضوابط انتقال یا میهمانی بر اساس جدول هم ترازی

ضوابط انتقال میهمان همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

ضوابط انتقال مهمان برای معلولین

ضوابط میهمانی ورزشکاران و قهرمانی ملی

ضوابط میهمانی همسر و فرزندان وزراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین رئیس جمهور، استانداران و سفراء

 

ضوابط انتقال یا میهمانی بر اساس ازدواج و متارکه

انتقال یا میهمانی دانشجویان دختر که پس از ثبت نام در آزمون دانشگاه ازدواج دائم کرده ا ند به شهر محل زندگی همسر یا نزدیک ترین واحد دانشگاهی به محل زندگی که رشته در آن دایر باشد انجام پذیر است.

انتقال یا میهمانی دانشجویان مرد که پس از ثبت نام در آزمون دانشگاه ازدواج کرده اند به محل سکونت یا اشتغال انجام پذیر است.

انتقال یا میهمانی دانشجویان متاهل زن که پس از ثبت نام در آزمون دانشگاه متارکه کرده اند به شهر محل زندگی خانواده انجام پذیر است.

برای دریافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری روی لینک های زیر کلیک کنید.

 تاثیر سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور 96 - 97

مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 96 - 97

روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95

 تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد96-95

 منبع: زمان ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم ,مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ,مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , انتخاب رشته نهم , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , سوالات مصاحبه استخدامی , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد , میزان پاداش پایان خدمت فرهنگیان , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , انتخاب رشته دانشگاه آزاد , نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ,





:: برچسب‌ها: زمان ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد,نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد,درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد,شرایط نقل و انتقال دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: